Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Kotły na węgielKotły na węgiel
      Ogrzewanie domu węglem. Jedną z metod ogrzewania naszego domu są kotły na węgiel. Jednak coraz częściej miasta chcą aby ludzie przestali w ten sposób ogrzewać swój lokal. Zanieczyszczeń w powietrzu …
    • Obsługa kadrowa warszawaObsługa kadrowa warszawa
      Kadry w firmie pod kontrolą. Każda mniejsza lub większa firma, staje w pewnym momencie przed problemem związanym z zarządzaniem i obsługą pracowników. O ile obsługa kadrowa warszawa w małej firmie …
    • Reklama a biznesReklama a biznes
      Otwarcie własnego biznesu i załatwienie szeregu formalności, z tym związanych to dopiero początek. To, jak firma będzie prosperować i czy będzie przynosić satysfakcjonujące nas zyski w znacznej mierze zależy od …

    Modele konkurencji

    Pośród modeli konkurencji znajdziemy wiele odnośników które charakteryzują jej poszczególne działy. Mamy bowiem na rynku coś takiego, jak konkurencja monopsonowa, konkurencja doskonała, konkurencja monopolistyczna, jak również tematy z nią związane tj. analiza konkurencyjności na rynku gospodarczym, konkurencyjność gospodarki, dyskryminacja cenowa, przewaga konkurencyjna, i strategia konkurencji. Podsumowując możemy powiedzieć, iż konkurencja może być na rynku we wszystkim, w cenach za produkty, w standardach, w jakościach dotyczących usług i oferowanych towarów. Konkurencja dotyczy zarówno całej gospodarki, jak również każdego podmiotu gospodarczego z osobna. Wpływ na powodzenie danego przedsiębiorstwa ma to, jak zaprezentujemy swoje dokonania, swoją propozycje, jak nas odbiorą klienci, i w jaki sposób tego dokonamy. Siła na konkurencje jest reklama, która stosowana jest w różny sposób, poprzez różne sposoby. Najczęściej oferta przekazywana poprzez media: prasę, telewizje, internet, radio.

    Comments are closed.