Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Szukanie nowych rynków zbytuSzukanie nowych rynków zbytu
      W działaniach biznesowych, które obecnie w coraz większym stopniu dzieją się na globalnym rynku, wszelka stagnacja prowadzi to trudności dla przedsiębiorstwa. Jak wskazują polscy eksperci od zarządzania, wszelkie działania biznesowe …
    • Mechanizm rynkowyMechanizm rynkowy
      Kiedy omawiane są zagadnienia z zakresu nauki jaką jest ekonomie, pada przy tej okazji bardzo wiele rozmaitych terminów. Wspomnieć w tym momencie można chociażby o mechanizmach rynkowych. Pod tym pojęciem …
    • ProdukcjaProdukcja
      Dochód narodowy większości państw wysoko rozwiniętych w coraz większym stopniu generuje sektor usługowy. Świadczenie usług jest bardziej pracochłonne, wymaga też pełnego uczestnictwa wykonawcy. Inaczej jest z produkcją różnych dóbr. Chociaż …

    Modele konkurencji

    Pośród modeli konkurencji znajdziemy wiele odnośników które charakteryzują jej poszczególne działy. Mamy bowiem na rynku coś takiego, jak konkurencja monopsonowa, konkurencja doskonała, konkurencja monopolistyczna, jak również tematy z nią związane tj. analiza konkurencyjności na rynku gospodarczym, konkurencyjność gospodarki, dyskryminacja cenowa, przewaga konkurencyjna, i strategia konkurencji. Podsumowując możemy powiedzieć, iż konkurencja może być na rynku we wszystkim, w cenach za produkty, w standardach, w jakościach dotyczących usług i oferowanych towarów. Konkurencja dotyczy zarówno całej gospodarki, jak również każdego podmiotu gospodarczego z osobna. Wpływ na powodzenie danego przedsiębiorstwa ma to, jak zaprezentujemy swoje dokonania, swoją propozycje, jak nas odbiorą klienci, i w jaki sposób tego dokonamy. Siła na konkurencje jest reklama, która stosowana jest w różny sposób, poprzez różne sposoby. Najczęściej oferta przekazywana poprzez media: prasę, telewizje, internet, radio.

    Comments are closed.