Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Banki i ich programBanki i ich program
      Banki prócz tego, że użyczą nam kredytów na wymarzony dom posiadają również szeroki pakiet lokat. Polegają one na tym, że z konta pobierane są pieniądze, które odkładane są na lokatach …
    • Ekonomia w życiu codziennymEkonomia w życiu codziennym
      Każdy z nas z biegiem czasu zaczyna dostrzegać to, że niektóra wiedza potrafi nam się naprawdę bardzo mocno przydać później kiedy już nie mamy okazji się jej uczyć. W wielu …
    • Gaz łupkowy nadzieją na przyszłośćGaz łupkowy nadzieją na przyszłość
      Prężnie rozwijający się przemysł poszukuje nowych rozwiązań, alternatywnych dla tradycyjnych paliw kopalnianych, metanu oraz ropy. Kończące się złoża zmuszają do kształcenia naukowców, którzy myśląc w niekonwencjonalny sposób uzyskują coraz to …

    Modele konkurencji

    Pośród modeli konkurencji znajdziemy wiele odnośników które charakteryzują jej poszczególne działy. Mamy bowiem na rynku coś takiego, jak konkurencja monopsonowa, konkurencja doskonała, konkurencja monopolistyczna, jak również tematy z nią związane tj. analiza konkurencyjności na rynku gospodarczym, konkurencyjność gospodarki, dyskryminacja cenowa, przewaga konkurencyjna, i strategia konkurencji. Podsumowując możemy powiedzieć, iż konkurencja może być na rynku we wszystkim, w cenach za produkty, w standardach, w jakościach dotyczących usług i oferowanych towarów. Konkurencja dotyczy zarówno całej gospodarki, jak również każdego podmiotu gospodarczego z osobna. Wpływ na powodzenie danego przedsiębiorstwa ma to, jak zaprezentujemy swoje dokonania, swoją propozycje, jak nas odbiorą klienci, i w jaki sposób tego dokonamy. Siła na konkurencje jest reklama, która stosowana jest w różny sposób, poprzez różne sposoby. Najczęściej oferta przekazywana poprzez media: prasę, telewizje, internet, radio.

    Comments are closed.