Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Jak odpowiednio rozkręcić biznes?
      XXI wiek to przede wszystkim taki wiek, w którym to coraz więcej ludzi decyduje się przede wszystkim na to, aby żyć w jak najbardziej komfortowych warunkach. Jednakże, czasami dochodzi do …
    • Przedsiębiorca, człowiek przyszłości
      Przedsiębiorczy człowiek to osoba, która przede wszystkim działa i myśli nad wizją własnego rozwoju. Takie osobowości przyciągają klientów jak magnes oraz robią wszystko w strategiczny sposób. Myślenie o działalności przedsiębiorstwa …
    • Francja szykuje się do oszczędzania
      Kryzys jaki dotyka Unię Europejską, można również odczuć we Francji. Tamtejszy premier Francois Fillon zapowiedział wprowadzenie nowego planu oszczędności. Jego celem jest osiągnięcie równowagi finansowej we Francji do roku 2016. …

    Modele konkurencji

    Pośród modeli konkurencji znajdziemy wiele odnośników które charakteryzują jej poszczególne działy. Mamy bowiem na rynku coś takiego, jak konkurencja monopsonowa, konkurencja doskonała, konkurencja monopolistyczna, jak również tematy z nią związane tj. analiza konkurencyjności na rynku gospodarczym, konkurencyjność gospodarki, dyskryminacja cenowa, przewaga konkurencyjna, i strategia konkurencji. Podsumowując możemy powiedzieć, iż konkurencja może być na rynku we wszystkim, w cenach za produkty, w standardach, w jakościach dotyczących usług i oferowanych towarów. Konkurencja dotyczy zarówno całej gospodarki, jak również każdego podmiotu gospodarczego z osobna. Wpływ na powodzenie danego przedsiębiorstwa ma to, jak zaprezentujemy swoje dokonania, swoją propozycje, jak nas odbiorą klienci, i w jaki sposób tego dokonamy. Siła na konkurencje jest reklama, która stosowana jest w różny sposób, poprzez różne sposoby. Najczęściej oferta przekazywana poprzez media: prasę, telewizje, internet, radio.

    Comments are closed.