Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Kilka słów o płaceniu podatków
      W żaden sposób nie da się uniknąć podatków. Oprócz tego, że w mniejszym lub większym stopniu uderzają one w nasze kieszeń, nieważne, czy jesteśmy pracownikiem na etacie, czy też prowadzącym …
    • Transport polska Irlandia
      Transport Polska – Irlandia. Chociaż sytuacja ekonomiczna Polski sukcesywnie się poprawia i nie ma takich problemów ze znalezieniem pracy jak jeszcze kilka lat tamu, ciągle wielu Polaków szuka zatrudnienia za …
    • Nowe sposoby prowadzenia firmy
      Czy, w których żyjemy naprawdę bardzo mocno się zmieniają i z dnia na dzień dochodzą do naszych uszu same nowości z dziedzin naszego życia. W wielu wypadkach ludzie mają naprawdę …

    Nisza rynkowa

    W biznesie bardzo ważne jest to, by działać na takim rynku, gdzie nie ma silnej konkurencji. Rynki na jakich konkurencja jest silna określane są jako rynki nasycone. Na takich rynkach musimy posiadać znacznie większe środki finansowe, by móc w ogóle myśleć o rozpoczęciu działalności. Znacznie większe środki finansowe musimy zainwestować w to, by przedsiębiorstwo było nowoczesne. Musimy również prowadzić rozbudowane działania marketingowe, by móc przebić się na rynku, czyli zbudować markę wśród klientów. Z tego powodu na wielu nasyconych rynkach nie pojawiają się nowe podmioty gospodarcze, gdyż nie jest to opłacalne. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest szukanie nisz rynkowych, czyli takich rejonów życia gospodarczego jakie nie zostały jeszcze zagospodarowane. Takie nisze możemy znaleźć na rynkach lokalnych. Niszą może być rynek związany z ofertą siłowni, jeśli w małym mieście nie działa żadna siłownia. Z drugiej strony nisza może dotyczyć takiego rynku jaki w ogóle nie działa. Bardzo często jest tak, że w mniej rozwiniętym kraju nie ma jeszcze usług, czy produktów, jakie możemy znaleźć w bardziej rozwiniętych krajach. Nisza to również takie działania jakie jeszcze nie zostały w ogóle podjęte. Do nich możemy zaliczyć nowatorskie produkty, portale internetowe, czy nie oferowane a potrzebne usługi.

    Comments are closed.