Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Zwiększanie efektywność gospodarkiZwiększanie efektywność gospodarki
      Każdy współczesnych kraj musi nawiązywać różnego rodzaju kontakty handlowe. Ze względu na położenie geograficzne, przeszłość geologiczną, warunki klimatyczne czy ukształtowanie powierzchni kraje nie zawsze dysponują niezbędnymi dobrami, nie mogą też …
    • Robienie tego, co się lubiRobienie tego, co się lubi
      Każdy z nas chciałby z pewnością robić w życiu dokładnie to, co lubi i nie przejmować się niczym innym. Warto jest zauważyć jednak, że tak naprawdę tylko nieliczni z nas …
    • Zasady kontroli finansowej przedsiębiorstwZasady kontroli finansowej przedsiębiorstw
      Kontrola finansowa przedsiębiorstw oraz wszelkich instytucji działających na rynku, dokonywana jest przez wyznaczonych pracowników urzędów nadzorujących. Jednym i najważniejszym urzędem jest urząd skarbowy. Pracownicy danego urzędu mają prawo wglądu we …

    Nowoczesny przekaz reklamowy

    Reklama współcześnie jest jednym z ważniejszych i bardziej rozpowszechnionych działań, jakie możemy podejmować w ramach marketingu firmy. Z drugiej strony jest to również takie narzędzie jakie w coraz większym stopniu jest już znane przez klientów. Z tego powodu bardzo trudno jest zbudować taki przekaz reklamowy, jaki pozwala na osiągnięcie sukcesu. Dodatkowo reklama jaką możemy spotkać w pewnych mediach, nie należy do tanich. Przekaz reklamowy możemy również oferować za pomocą Internetu, gdzie możemy znaleźć znacznie mniejsze ceny, a jednocześnie możemy łatwiej określić wpływ takiej reklamy na poszczególne segmenty klientów. Przekaz reklamowy jaki budowany jest w sieci może być multimedialny, co jest jego sporym plusem. Z drugiej strony, jeśli reklama ma trafiać w różne kanały przekazu informacji powinna być do nich odpowiednio dostosowana. Wiele firm popełnia ten błąd, że oferuje dokładnie ten sam przekaz reklamowy w różnych kanałach informacyjnych. W ten sposób taki przekaz jest tańszy, ale jest również znacznie mniej skuteczny.

    Comments are closed.