Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Załóż swoja firmęZałóż swoja firmę
      Dla każdego z nas czymś normalnym powinno być przede wszystkim to, że naprawdę bardzo wiele ludzi decyduje się na to, aby po prostu inwestować naprawdę sporą sumę pieniędzy w różnego …
    • Bezterminowe ubezpieczenie na życieBezterminowe ubezpieczenie na życie
      Czy warto korzystać z ubezpieczenia?. Bezterminowe ubezpieczenie na życie to forma zabezpieczenia dająca finansowe korzyści w przypadku śmierci ubezpieczonego. Osobie uposażonej wypłacana jest kwota, na którą opiewa wartość ubezpieczenia. Bezterminowe …
    • Przykłady rynków zagranicznychPrzykłady rynków zagranicznych
      Chcąc rozszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne warto wcześniej dokładnie je poznać i przeprowadzić szczegółową ich analizę. Pomoże nam w tym Internet, gdzie znajdziemy wiele cennych informacji na temat rynku …

    Nowoczesny przekaz reklamowy

    Reklama współcześnie jest jednym z ważniejszych i bardziej rozpowszechnionych działań, jakie możemy podejmować w ramach marketingu firmy. Z drugiej strony jest to również takie narzędzie jakie w coraz większym stopniu jest już znane przez klientów. Z tego powodu bardzo trudno jest zbudować taki przekaz reklamowy, jaki pozwala na osiągnięcie sukcesu. Dodatkowo reklama jaką możemy spotkać w pewnych mediach, nie należy do tanich. Przekaz reklamowy możemy również oferować za pomocą Internetu, gdzie możemy znaleźć znacznie mniejsze ceny, a jednocześnie możemy łatwiej określić wpływ takiej reklamy na poszczególne segmenty klientów. Przekaz reklamowy jaki budowany jest w sieci może być multimedialny, co jest jego sporym plusem. Z drugiej strony, jeśli reklama ma trafiać w różne kanały przekazu informacji powinna być do nich odpowiednio dostosowana. Wiele firm popełnia ten błąd, że oferuje dokładnie ten sam przekaz reklamowy w różnych kanałach informacyjnych. W ten sposób taki przekaz jest tańszy, ale jest również znacznie mniej skuteczny.

    Comments are closed.