Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Myśląc tylko o zyskach biznes daleko nie zajedzieMyśląc tylko o zyskach biznes daleko nie zajedzie
      Własny biznes może prowadzić się doskonale jeśli główny bohater dba o swoich klientów. Prawda jest taka, że na tynku ekonomiczny panuję spore zamieszanie. Mianowicie jest mnóstwo pomysłów lecz nie każdy …
    • Reklama a biznesReklama a biznes
      Otwarcie własnego biznesu i załatwienie szeregu formalności, z tym związanych to dopiero początek. To, jak firma będzie prosperować i czy będzie przynosić satysfakcjonujące nas zyski w znacznej mierze zależy od …
    • Uzyskanie dotacji unijnychUzyskanie dotacji unijnych
      Dotacje unijne są to takie kwoty które uzyskać można poprzez instytucje unijne. Mogą je otrzymać zarówno rolnicy, jak i przedsiębiorcy. Każdy z nich musi najpierw wypisać wniosek i przedstawić stosowne …

    Nowoczesny przekaz reklamowy

    Reklama współcześnie jest jednym z ważniejszych i bardziej rozpowszechnionych działań, jakie możemy podejmować w ramach marketingu firmy. Z drugiej strony jest to również takie narzędzie jakie w coraz większym stopniu jest już znane przez klientów. Z tego powodu bardzo trudno jest zbudować taki przekaz reklamowy, jaki pozwala na osiągnięcie sukcesu. Dodatkowo reklama jaką możemy spotkać w pewnych mediach, nie należy do tanich. Przekaz reklamowy możemy również oferować za pomocą Internetu, gdzie możemy znaleźć znacznie mniejsze ceny, a jednocześnie możemy łatwiej określić wpływ takiej reklamy na poszczególne segmenty klientów. Przekaz reklamowy jaki budowany jest w sieci może być multimedialny, co jest jego sporym plusem. Z drugiej strony, jeśli reklama ma trafiać w różne kanały przekazu informacji powinna być do nich odpowiednio dostosowana. Wiele firm popełnia ten błąd, że oferuje dokładnie ten sam przekaz reklamowy w różnych kanałach informacyjnych. W ten sposób taki przekaz jest tańszy, ale jest również znacznie mniej skuteczny.

    Comments are closed.