Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Ekonomia w życiu codziennymEkonomia w życiu codziennym
      Każdy z nas z biegiem czasu zaczyna dostrzegać to, że niektóra wiedza potrafi nam się naprawdę bardzo mocno przydać później kiedy już nie mamy okazji się jej uczyć. W wielu …
    • Biura tłumaczeń wrocławBiura tłumaczeń wrocław
      Biuro tłumaczeń we Wrocławiu. Dzisiejszy zglobalizowany świat w dużej mierze opiera się na kontaktach międzynarodowych. Obcowanie z innymi językami i kulturami przestało być czymś niecodziennym, dziś niemal każdy z nas …
    • Uzyskanie dotacji unijnychUzyskanie dotacji unijnych
      Dotacje unijne są to takie kwoty które uzyskać można poprzez instytucje unijne. Mogą je otrzymać zarówno rolnicy, jak i przedsiębiorcy. Każdy z nich musi najpierw wypisać wniosek i przedstawić stosowne …

    Nowoczesny przekaz reklamowy

    Reklama współcześnie jest jednym z ważniejszych i bardziej rozpowszechnionych działań, jakie możemy podejmować w ramach marketingu firmy. Z drugiej strony jest to również takie narzędzie jakie w coraz większym stopniu jest już znane przez klientów. Z tego powodu bardzo trudno jest zbudować taki przekaz reklamowy, jaki pozwala na osiągnięcie sukcesu. Dodatkowo reklama jaką możemy spotkać w pewnych mediach, nie należy do tanich. Przekaz reklamowy możemy również oferować za pomocą Internetu, gdzie możemy znaleźć znacznie mniejsze ceny, a jednocześnie możemy łatwiej określić wpływ takiej reklamy na poszczególne segmenty klientów. Przekaz reklamowy jaki budowany jest w sieci może być multimedialny, co jest jego sporym plusem. Z drugiej strony, jeśli reklama ma trafiać w różne kanały przekazu informacji powinna być do nich odpowiednio dostosowana. Wiele firm popełnia ten błąd, że oferuje dokładnie ten sam przekaz reklamowy w różnych kanałach informacyjnych. W ten sposób taki przekaz jest tańszy, ale jest również znacznie mniej skuteczny.

    Comments are closed.