Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Mała firma – jak ją prowadzić?Mała firma – jak ją prowadzić?
      Działalność biznesowa prowadzona może być na wiele sposobów. Największym jednakże sektorem działalności biznesowej są małe i średnie firmy, ze wskazaniem na małe. A to dlatego, że małą firmę prowadzić znacznie …
    • Budowlane osuszacze powietrzaBudowlane osuszacze powietrza
      Osuszacze powietrza – niezbędne na każdej budowie. Kiedy budujemy czy też remontujemy dom lub mieszkanie, to do wielu prac używamy różnych rodzajów betonu. Jest to mieszanka cementu z wodą i …
    • Załóż swoja firmęZałóż swoja firmę
      Dla każdego z nas czymś normalnym powinno być przede wszystkim to, że naprawdę bardzo wiele ludzi decyduje się na to, aby po prostu inwestować naprawdę sporą sumę pieniędzy w różnego …

    Przewaga konkurencyjna

    Przewaga konkurencyjna jest mierzona w tym, jakie osiągi otrzymujemy dzięki naszym zabiegom, związanym z promocja produktów czy usług, oraz technikami marketingowymi mającymi przede wszystkim wykreować firmę, jako przedsiębiorstwo silne, prężnie rozwijające się, i oferujące najlepsze produkty rynkowe. Wykorzystywane są w tych celach na przykład media, pośród których najpopularniejszą reklamą, jest jak każdy się domyśla reklama telewizyjna, następnie reklama radiowa, prasowa, internetowa, reklama bezpośrednia w przypadku roznoszenia ulotek, gazetek i wręczanie ich do rąk własnych klienta. Tego typu reklama, ma bardzo duże zainteresowanie wśród interesantów z danej branży. Przewagę konkurencyjną możemy podzielić przy najmniej na trzy grupy. Konkurencja względem jakości produktów i usług, konkurencja względem proponowanej ceny za usługi lub produkty, przewaga konkurencyjna w przypadku informacyjnym, inaczej mówiąc kreowania informacji, które docierają do zainteresowanych klientów. Przewaga informacyjna dzieli się z kolei na autonomiczną i służebną.

    Comments are closed.