Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Tani rachunek bankowyTani rachunek bankowy
      Korzystanie z Internetu pozwala nam na to, by posiadać produkty finansowe, jak i bankowe, które możemy znacznie łatwiej obsługiwać, ale które są również tańsze. Do takich produktów możemy zaliczyć konta …
    • Podstawy zarabiania w interneciePodstawy zarabiania w internecie
      Posiadając bloga można zacząć zarabianie przez Internet. Jednak, aby uzyskać sukces w biznesie internetowym konieczna jest duża liczba użytkowników. Bez klientów nie możemy liczyć na nic nawet jeśli strona internetowa …
    • Zdolność kredytowaZdolność kredytowa
      W bardzo wielu przypadkach – o ile nie w większości – finanse nie są w stanie zadowalającym. Każdy z nas doskonale wie z własnego doświadczenia, że tych pieniędzy mogłoby być …

    Przewaga konkurencyjna

    Przewaga konkurencyjna jest mierzona w tym, jakie osiągi otrzymujemy dzięki naszym zabiegom, związanym z promocja produktów czy usług, oraz technikami marketingowymi mającymi przede wszystkim wykreować firmę, jako przedsiębiorstwo silne, prężnie rozwijające się, i oferujące najlepsze produkty rynkowe. Wykorzystywane są w tych celach na przykład media, pośród których najpopularniejszą reklamą, jest jak każdy się domyśla reklama telewizyjna, następnie reklama radiowa, prasowa, internetowa, reklama bezpośrednia w przypadku roznoszenia ulotek, gazetek i wręczanie ich do rąk własnych klienta. Tego typu reklama, ma bardzo duże zainteresowanie wśród interesantów z danej branży. Przewagę konkurencyjną możemy podzielić przy najmniej na trzy grupy. Konkurencja względem jakości produktów i usług, konkurencja względem proponowanej ceny za usługi lub produkty, przewaga konkurencyjna w przypadku informacyjnym, inaczej mówiąc kreowania informacji, które docierają do zainteresowanych klientów. Przewaga informacyjna dzieli się z kolei na autonomiczną i służebną.

    Comments are closed.