Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Baza danych osobowych
      Baza danych osobowych – jak ją chronić?. Baza danych osobowych to zbiór bardzo wielu danych osobistych o charakterze prywatnym i służbowym. Jak istotne dla firm jest posiadanie aktualnych informacji o …
    • Reklama a biznes
      Otwarcie własnego biznesu i załatwienie szeregu formalności, z tym związanych to dopiero początek. To, jak firma będzie prosperować i czy będzie przynosić satysfakcjonujące nas zyski w znacznej mierze zależy od …
    • Tania rachunkowość brzeszcze
      Rachunkowość – tanie usługi. Usługi rachunkowe są potrzebne do sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Nie ma żadnego znaczenia wielkość takiej firmy, ponieważ dokumenty księgowe należy rozliczać w każdej firmie. Optymalizacja wydatków …

    Przewaga konkurencyjna

    Przewaga konkurencyjna jest mierzona w tym, jakie osiągi otrzymujemy dzięki naszym zabiegom, związanym z promocja produktów czy usług, oraz technikami marketingowymi mającymi przede wszystkim wykreować firmę, jako przedsiębiorstwo silne, prężnie rozwijające się, i oferujące najlepsze produkty rynkowe. Wykorzystywane są w tych celach na przykład media, pośród których najpopularniejszą reklamą, jest jak każdy się domyśla reklama telewizyjna, następnie reklama radiowa, prasowa, internetowa, reklama bezpośrednia w przypadku roznoszenia ulotek, gazetek i wręczanie ich do rąk własnych klienta. Tego typu reklama, ma bardzo duże zainteresowanie wśród interesantów z danej branży. Przewagę konkurencyjną możemy podzielić przy najmniej na trzy grupy. Konkurencja względem jakości produktów i usług, konkurencja względem proponowanej ceny za usługi lub produkty, przewaga konkurencyjna w przypadku informacyjnym, inaczej mówiąc kreowania informacji, które docierają do zainteresowanych klientów. Przewaga informacyjna dzieli się z kolei na autonomiczną i służebną.

    Comments are closed.