Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Czyszczenie klimatyzacji poznań
      Skuteczne czyszczenie klimatyzacji. Każda klimatyzacja w pewnym momencie stanie się brudna, dlatego też warto pamiętać o jej regularnym czyszczeniu, aby idealnie spełniała swoje funkcje. Bez czyszczenia nie można oczekiwać po …
    • Do czego potrzebne są nam publiczne finanse?
      Finanse publiczne są nam potrzebne do bardzo wielu rzeczy. Nie ulega wątpliwości, że rząd ustala zawsze budżet na cały rok, dzięki czemu ma pewność, które elementy będą finansowane w ten …
    • Ekonomiczne bezpieczeństwo
      W kontekście nauki jaką jest ekonomia pojawia się bardzo wiele terminów, na wiele rzeczy także patrzy się w nieco odmienny sposób – przykładem może być tutaj chociażby bezpieczeństwo ekonomiczne. Jak …

    Przewaga konkurencyjna

    Przewaga konkurencyjna jest mierzona w tym, jakie osiągi otrzymujemy dzięki naszym zabiegom, związanym z promocja produktów czy usług, oraz technikami marketingowymi mającymi przede wszystkim wykreować firmę, jako przedsiębiorstwo silne, prężnie rozwijające się, i oferujące najlepsze produkty rynkowe. Wykorzystywane są w tych celach na przykład media, pośród których najpopularniejszą reklamą, jest jak każdy się domyśla reklama telewizyjna, następnie reklama radiowa, prasowa, internetowa, reklama bezpośrednia w przypadku roznoszenia ulotek, gazetek i wręczanie ich do rąk własnych klienta. Tego typu reklama, ma bardzo duże zainteresowanie wśród interesantów z danej branży. Przewagę konkurencyjną możemy podzielić przy najmniej na trzy grupy. Konkurencja względem jakości produktów i usług, konkurencja względem proponowanej ceny za usługi lub produkty, przewaga konkurencyjna w przypadku informacyjnym, inaczej mówiąc kreowania informacji, które docierają do zainteresowanych klientów. Przewaga informacyjna dzieli się z kolei na autonomiczną i służebną.

    Comments are closed.