Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Dobra strategia firmyDobra strategia firmy
      Na samym początku tworzenia przedsiębiorstwa zazwyczaj tworzymy jeden z istotniejszych dokumentów, który będzie przypominał nam o celach stworzenia firmy, o jej przeznaczeniu, jak również o obranych strategiach, które miały się …
    • Program pit 2015Program pit 2015
      Program PIT 2015. Koniec starego roku, oraz początek nowego wiąże się z wieloma obowiązkami, które każdy płatnik podatku dochodowego musi dopełnić. Dla niektórych jest to okazja, do odzyskania części podatku, …
    • Konta oszczędnościoweKonta oszczędnościowe
      Prowadzenie dla domu, jak i dla siebie konta oszczędnościowego, jest okazją, na podniesienie dla własnego domu, ciekawej klasy stopy finansowej. Są to dla nas warte uwagi okoliczności, jakie w dużej …

    Przyciągnięcie uwagi konsumentów

    Powstała firma nic nie zdziała jeżeli nie będą przychodzić do niej osoby zainteresowane kupnem materiałów w tym przedsiębiorstwie. Aby zwiększyć zainteresowanie ludzi powstała działalność gospodarcza musi także zainwestować w odpowiednią reklamę swojej firmy. Oczywiście najczęściej rozsyłane są ulotki w postaci druków bezadresowych czyli do wszystkich osób. Także reklama może być emitowana w radiu. Niektóre przedsiębiorstwa z wielkim hukiem otwierają swoją firmę organizując dzień otwarcia, w którym może konsument uzyskać jakiś produkt za pół ceny. Przyciągnięcie uwagi zależy wyłącznie od osoby, która dane przedsiębiorstwo założyła oraz od posiadanych przez nią środków finansowych. Kolejną formą reklamy może być strona internetowa, na której będą zamieszczone wszystkie niezbędne dla konsumentów informacje. Także na stronie internetowej można zamieścić adres firmy, mapę dojazdową, oferty oraz produkty promocyjne. Wykonanie strony też wpływa na wyobraźnię odbiorcy dlatego powinna być prosta oraz łatwa do zrozumienia. Myślę, że najważniejsze jest zaangażowanie osoby, która otworzyła własną działalność w pozyskiwanie swoich klientów.

    Comments are closed.