Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Ekonomia a potrzeby ludzkieEkonomia a potrzeby ludzkie
      Ekonomia dla laików wydaje się być bardzo skomplikowanym i niezwykle trudnym działem nauki. I rzeczywiście, w roli ekonomistów sprawdzają się bowiem głównie ścisłowcy, dla których liczby, wzory i tabelki oraz …
    • Biznesmen w naszych czasachBiznesmen w naszych czasach
      Biznesmen to osoba, która w sposób indywidualny lub w kolektywie ustala cele i podejmuje decyzje strategiczne co do środków, zarządzania i kontroli nad firmą, i bierze na siebie odpowiedzialność zarówno …
    • Otwieramy sklep spożywczyOtwieramy sklep spożywczy
      Wiele osób twierdzi, że w dzisiejszych czasach po prostu nie da się zarobić takiej ilości pieniędzy, aby móc żyć w sposób zupełnie normalny. Nie jest to na szczęście prawda i …

    Szukanie nowych rynków zbytu 2

    Jednym ze sposobów uzyskania znacznie większych dochodów jest szukanie nowych rynków zbytu. Obecnie wiele firm decyduje się na sprzedawanie swoich produktów poza granicami kraju. W ten sposób możliwe jest znaczne zwiększenie zysków jakie płyną z takich działań, jak sprzedaż. Po tym, jak otworzony został rynek europejski znacznie łatwiej jest prowadzić działania gospodarcze w krajach zachodnich. Nie ma konieczności płacenia wysokich ceł, ale również transport można przeprowadzić szybciej, gdyż nie ma odpraw celnych. Z tego powodu wiele małych oraz średnich firm zaczyna szukać na rynku możliwości dokonywania sprzedaży produktów kontrahentom jacy działają poza granicami kraju. Jeśli sprzedajemy produkty do bogatszych krajów, mamy możliwość uzyskania znacznie większych cen za nasze produkty. W ten sposób przy takich samych kosztach możemy liczyć na znacznie większe zyski. Ważne jest, by przy produkowaniu dla firm zagranicznych nie uzależnić się od jednego kontrahenta. W takim przypadku przy problemach firmy jakiej sprzedajemy nasze produkty, sami możemy mieć problemy. Dobrym rozwiązaniem jest sprzedawanie produktów kilku firmom, nawet jeśli dokonujemy sprzedaży w mniejszych ilościach. Małe firmy przy takiej sprzedaży mają przewagę, która polega na możliwości znacznie szybszego dokonania zmiany rodzaju produkowanych towarów.

    Comments are closed.