Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Przedsiębiorca, człowiek przyszłościPrzedsiębiorca, człowiek przyszłości
      Przedsiębiorczy człowiek to osoba, która przede wszystkim działa i myśli nad wizją własnego rozwoju. Takie osobowości przyciągają klientów jak magnes oraz robią wszystko w strategiczny sposób. Myślenie o działalności przedsiębiorstwa …
    • Straty polskiStraty polski
      W dzisiejszych czasach mimo, iż od 2004 roku nasz kraj jest członkiem Unii Europejskiej w dalszym ciągu nie jesteśmy w strefie euro, co spowodowane w dalszym ciągu jest tym, iż …
    • Wynajem biur WarszawaWynajem biur Warszawa
      Ceny za wynajem biur. Ceny za wynajem biur są bardzo zróżnicowane, dlatego nie da się jasno określić tego, ile pieniędzy na takie usługi wydamy. Oczywiście czasami jest to konieczność, aby …

    Szukanie nowych rynków zbytu 2

    Jednym ze sposobów uzyskania znacznie większych dochodów jest szukanie nowych rynków zbytu. Obecnie wiele firm decyduje się na sprzedawanie swoich produktów poza granicami kraju. W ten sposób możliwe jest znaczne zwiększenie zysków jakie płyną z takich działań, jak sprzedaż. Po tym, jak otworzony został rynek europejski znacznie łatwiej jest prowadzić działania gospodarcze w krajach zachodnich. Nie ma konieczności płacenia wysokich ceł, ale również transport można przeprowadzić szybciej, gdyż nie ma odpraw celnych. Z tego powodu wiele małych oraz średnich firm zaczyna szukać na rynku możliwości dokonywania sprzedaży produktów kontrahentom jacy działają poza granicami kraju. Jeśli sprzedajemy produkty do bogatszych krajów, mamy możliwość uzyskania znacznie większych cen za nasze produkty. W ten sposób przy takich samych kosztach możemy liczyć na znacznie większe zyski. Ważne jest, by przy produkowaniu dla firm zagranicznych nie uzależnić się od jednego kontrahenta. W takim przypadku przy problemach firmy jakiej sprzedajemy nasze produkty, sami możemy mieć problemy. Dobrym rozwiązaniem jest sprzedawanie produktów kilku firmom, nawet jeśli dokonujemy sprzedaży w mniejszych ilościach. Małe firmy przy takiej sprzedaży mają przewagę, która polega na możliwości znacznie szybszego dokonania zmiany rodzaju produkowanych towarów.

    Comments are closed.