Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Ekonomia – podstawowe zagadnieniaEkonomia – podstawowe zagadnienia
      Sam termin „ekonomia” pochodzi ze starożytnej greki i jest połączeniem terminu oznaczającego dom oraz drugiego, oznaczającego reguły, zasady. Według innych teorii pojęcie to jest połączeniem słowa oznaczającego dom, oraz drugiego, …
    • Od zera do milioneraOd zera do milionera
      Nie ma wśród nas osoby, która by nie Maryla o tym, aby posiadać ogromne ilości pieniędzy, które zapewniły by jej byt na całe życie. Wszyscy zazdrościmy milionerom ich posiadłości z …
    • Podstawy zarabiania w interneciePodstawy zarabiania w internecie
      Posiadając bloga można zacząć zarabianie przez Internet. Jednak, aby uzyskać sukces w biznesie internetowym konieczna jest duża liczba użytkowników. Bez klientów nie możemy liczyć na nic nawet jeśli strona internetowa …

    Szukanie nowych rynków zbytu 2

    Jednym ze sposobów uzyskania znacznie większych dochodów jest szukanie nowych rynków zbytu. Obecnie wiele firm decyduje się na sprzedawanie swoich produktów poza granicami kraju. W ten sposób możliwe jest znaczne zwiększenie zysków jakie płyną z takich działań, jak sprzedaż. Po tym, jak otworzony został rynek europejski znacznie łatwiej jest prowadzić działania gospodarcze w krajach zachodnich. Nie ma konieczności płacenia wysokich ceł, ale również transport można przeprowadzić szybciej, gdyż nie ma odpraw celnych. Z tego powodu wiele małych oraz średnich firm zaczyna szukać na rynku możliwości dokonywania sprzedaży produktów kontrahentom jacy działają poza granicami kraju. Jeśli sprzedajemy produkty do bogatszych krajów, mamy możliwość uzyskania znacznie większych cen za nasze produkty. W ten sposób przy takich samych kosztach możemy liczyć na znacznie większe zyski. Ważne jest, by przy produkowaniu dla firm zagranicznych nie uzależnić się od jednego kontrahenta. W takim przypadku przy problemach firmy jakiej sprzedajemy nasze produkty, sami możemy mieć problemy. Dobrym rozwiązaniem jest sprzedawanie produktów kilku firmom, nawet jeśli dokonujemy sprzedaży w mniejszych ilościach. Małe firmy przy takiej sprzedaży mają przewagę, która polega na możliwości znacznie szybszego dokonania zmiany rodzaju produkowanych towarów.

    Comments are closed.