Jak zniszczyć przedawnione akta firmowe?

Niszczenie dokumentów w firmie – czy to rzeczywiście się opłaca? Dziś porównujemy dwa warianty utylizacji akt i sprawdzamy, jakie zalety wiążą się każdy z nich.

Niszczenie dokumentów w Warszawie – jak podjąć odpowiednią decyzję?

Warto najpierw dokładnie dowiedzieć się, na czym polega każda z opcji. Samodzielnie niszczenie dokumentacji w Warszawie zakłada wykorzystanie urządzeń biurowych. Takie niszczarki obecnie wyróżniają się atrakcyjną wydajnością i cichą pracą. Nadal jednak ktoś musi je obsługiwać. Jeśli chcemy więc zdecydować się na takie niszczenie dokumentacji, musimy pamiętać, że to tego zadania będzie trzeba oddelegować odpowiednią osobę.

Profesjonalne niszczenie dokumentów zakłada natomiast współpracę ze specjalistyczną firmą, taką jak Rhenus. Jeśli wybierzemy rzetelnego wykonawcę, nie będziemy musieli przeznaczać czasu własnych pracowników na niszczenie dokumentacji w Warszawie. Taka usługa ma jednak dużo więcej zalet.

Dlaczego firmy decydują się na profesjonalne niszczenie dokumentów?

  1. Niszczenie dokumentów zgodne z RODO
    Ogromne znacznie ma w tym przypadku bezpieczeństwo. Sprawdzone podmioty oferujące niszczenie dokumentów w Warszawie troszczą się o to, żeby w najwyższym stopniu chronić dane klienta. Nie ma więc tu mowy o jakichkolwiek zaniedbaniach, które mogą doprowadzić do wycieku informacji. Niszczenie dokumentów, oferowane klientom z Warszawy, odbywa się w specjalnych instalacjach. Takie rozwiązania są znacznie bezpieczniejsze niż firmowe niszczarki.
  2. Elastyczność
    Tylko od nas zależy to, jaki wariant usługi wybierzemy. Co mamy więc do wyboru? Coraz częściej spotkamy się ze standardową utylizacją oraz z wersją dla szczególnie wymagających. Ta druga usługa to mobilne niszczenie dokumentów. W tym przypadku akta są wstępnie niszczone w siedzibie klienta (a dokładnie w aucie zaparkowanym pod siedzibą klienta), a następnie przewożone do zewnętrznego obiektu. Z takiej opcji korzystają podmioty, które nie mogą wydać nieprzetworzonych dokumentów z firmy.
  3. Wygoda i spokój
    Niezależnie od tego, czy wybierzemy mobilne niszczenie dokumentów, czy standardowe niszczenie dokumentów zgodne z RODO, możemy cieszyć się oszczędnością czasu. Takie usługi mają też przyjazny cennik. W efekcie klienci tego typu usługodawców cieszą się spokojem, bezpieczeństwem, a atrakcyjny cennik niszczenia dokumentów sprawia, że nie muszą się martwić o zbytnie wydatki.

Z nowoczesnego niszczenia dokumentów korzystają zarówno mniejsze firmy, jak i wielkie przedsiębiorstwa. Chociaż zaawansowane niszczarki biurowe proponują coraz lepsze warunki utylizacji, nadal nie mogą równać się ze specjalnymi, zaawansowanymi instalacjami do utylizacji. Ten drugi wariant wygrywa w kategorii wydajności i bezpieczeństwa. Jeśli poszukujemy więc sprawnego sposobu na niszczenie firmowych dokumentów, koniecznie sprawdźmy, co na tym polu mogą nam zaoferować specjaliści.

Źródło: Ekoakta.pl

Redakcja ekoatom.org.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.